Fotóm
Név:
Lakhely: Budapest, Hungary

2013. június 12., szerda

TG Paris 1.

Már egy ideje megvettem a Thea Gouverneur - Paris készletet.
Akkor rögtön el is kezdtem. És bontottam is. Mert annyira apró a minta, hogy nem láttam, hogy a jel nem kockában x, hanem karika... Na és akkor félre raktam. Aztán elkezdtem nagyítani és úgy nyomtatni. De hát ez elég nagy munka.
De most rájöttem a tutira: gépről hímzek. Így tudok színezni, nagyítani, egymás mellé rakni stb.
Szombat reggelre így nézett ki a minta:


Azóta szombaton még pár órát dolgoztam vele.
Ha ügyes leszek, akkor valahogy így fog kinézni:


Címkék: ,

2 megjegyzés:

Blogger anik írta...

Azta!!! Te is Thea-zol??? :))) Nekem is azt kéne... ott áll félretéve a cserkóvirágom, nem tudom mikor veszem kézbe legközelebb....

Nagyon szép lesz!! jó nagy és fekete alapon.. nem semmi!

2013. június 12. 21:30  
Blogger Judit írta...

Jézusom, ez hatalmas kép, és ilyen sötét alapon! Nem lehet könnyű csinálni. Nagyon szép lesz amúgy!

2013. június 13. 8:15  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal