2013. június 29., szombat

Mit is hímezzek...

Mert ugye itt a nyár, jó lenne a szabadban hímezni, de ott nem lehet a Parist. Ráadásul kicsit unom a fekete-fehér kombinációt.
Már napok óta keresek valami mintát, amit gyorsan be is lehetne fejezni. De hát annyi befejezetlen hímzésem is van otthon...
Tegnap számba vettem őket:

1, TG - Paris Majd legközelebb megint lesz fázis fotó.

2, The  Trilogy - Tongue Twisters Beatrice. Ezt kezdtem el a többiek közül legutoljára: http://goblen5.blogspot.hu/2013/05/mindig-ujat-kell-kezdeni.html és haladgatok is vele, eddig ezt vettem elő napozáshoz. De egyszercsak ezt is befejezem.

3, Húsvét előtt kezdtem el ezt a nyuszit. Nem lett kész időre. Azóta is alszik.

4, Valamikor az év elején kezdhettem neki ennek a lovas kislánynak. Persze, pont a ló hiányzik még. Nem is tudom, hogy miért nem mutattam eddig. Áprilisi szülinapra terveztem befejezni, de végül nem sikerült.

5, The Sweetheart Tree - Berries & Shortcake. http://goblen5.blogspot.hu/2013/01/regi-dolgok.html Januárban elrontottam, arra vár, hogy kibontsam és koncentrálva befejezzem. Nem hiszem, hogy ez lenne a megfelelő választás. Nem is találtam meg hirtelen.

6, Nimue - Bouilleurs de Cru. http://goblen5.blogspot.hu/2012/01/karacsony-3.html 2012. eleje óta hozzá sem nyúltam.


7, RP - Cuori in Fiore egyik mintáját kezdtem el kb 2011 közepén. Azóta sincs bejezve.


8, LHN - Once Upon a Time: Dream http://goblen5.blogspot.hu/2010/02/januar.html Meg kellene keresni a mintát és a fonalakat.


9, BBD - madárka http://goblen5.blogspot.hu/2009/10/tunderek-autumn-song.html Már pár hete elővettem, visszaraktam a fonalakat mellé. Várakozik.


10, Permin - tengeres. Még 2009-ben kezdhettem el, nem sokkal azután, hogy a párját befejeztem. Talán ezt is elszámoltam, azért alszik.


11, DIM - adventi naptár. Az összes lógóka kész, talán már 2009 óta, mert a blogban nem írtam róla. A nagy kép hiányzik, de az is nagy anyag és karácsonnyal most nem akarok foglalkozni.


12, Ollótartó. Ha jól emlékszem Ciprusra vittem magammal, ott öltögettem valamennyit bele, majd tavaly Montenegróban. Talán egyszer be lesz fejezve.

+1 Lizzie Kate naptár. Ugye hat hónappal kész vagyok, így ez nem az elkezdett befejezetlen kategória, de mégis, mert mind a 12 hónapot szeretném befejezni. - Ez a legesélyesebb az utazásra.

Ha havonta egyet be is fejezek, akkor is egy évig tartana. És akkor lehet, hogy nem is haladok a Párizzsal. És mikor fogok új mintát hímezni????? Valaki adhatna napi +24 órát csak a hímzésre.

5 megjegyzés:

  1. Micsoda szép lista :-) Így szépen összeszedve ! rengeteg idő lehetett, mire előtaláltad az összeset.
    Most elkeserítő dolgot mondok biztos-- nekem van himzős időm, akár napi 24 óra is, csak kedvem nincs hozzá :-(

    VálaszTörlés
  2. Hű, Andi, hát van, amiből nem sok hiányzik! :) Akadnak kisebb minták is a megkezdettjeid között... :) Még az Erzsébetvárosi Művházban láttam a Permin tengeres képet, ha bárhol elszámoltad volna, nincs nagy jelentősége, pompás a színvilága! Hajrá! :)) Inspirációban nincs hiány Nálad.
    Brigi

    VálaszTörlés
  3. Jézusom, mennyi munka :) Engem zavarna, hogy nem tudnék dönteni, melyiket is folytassam:)
    Kitartást hozzájuk, hogy mind be legyen fejezve! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó sok MUK!! Nekem is van egy pár. (meg szerintem szinte mindenkinek...)
    Én a 2, 4, 6 - ost venném kézbe először. Meg a TG-t persze :)

    VálaszTörlés
  5. Mind nagyon szép. szerintem sorsold ki, melyiket folytasd.:)

    VálaszTörlés