Fotóm
Név:
Lakhely: Budapest, Hungary

2014. szeptember 28., vasárnap

A terv...

... az volt, hogy a szüleim 50. házassági évfordulójára, ami novemberben lesz készítek valamit. Már tavaly novemberben nézegettem a mintákat és hosszas keresgélés után elkezdtem még decemberben ezt a mintát:

Azután jött egy olyan időszakom, amikor nem vettem kezembe tűt, ha igen, akkor sem ezt hímeztem. Ráadásul konfetti az egész minta. Jelenleg itt tart:

Amikor újra megnéztem meglepődtem, hogy majdnem a negyede kész a mintának. De lehetetlen befejezni 2 hónap alatt, hogy még keretezve is legyen. De ha már ennyi kész van, akkor lehet, hogy egyszer befejezem... talán.

Ezért kerestem egy új mintát:

Ez az első Dome mintám. Meglepődtem mennyire jól jönnek ki az átváltott DMC színek, a minta aprólékosnak tűnik (90x90 öltés és 30 szín) de mégsem konfettis. És hogy kontúrok nélkül is mennyire szép.
3 napi hímzés után itt tartok:

A pirosak a legsötétebb és egyben kontúr piros kivételével kivégeztem. Még vannak a rózsaszínek, lilák, kékek és zöldek. A számokat nem hímezem, nem óra lesz, csak kép. Alá kerül egy arany 50-es és ha kifér, akkor a két évszám.

Címkék: , ,

2 megjegyzés:

Blogger agnesordog írta...

Nem is gondoltam, hogy az eredeti mintából már ennyire sok kész van -- és a színei , valami csodásak . Szerintem kár lenne ennyi munkát kárba hagyni, mert nagyon szép lesz, ha befejezed.
Az újabbik változaton száguld a tűd ! Hamar elkészülsz vele és biztos nagy siker lesz ez is :-) Szép, kidolgozott minta ez is .

2014. szeptember 28. 11:21  
Blogger Emese írta...

Szia Andi! Nagyon jól haladsz és csodaszép lesz! Hozzad majd szombaton is!
És egyetértek Ágival az első minta is nagyon szép, kár lenne nem befejezni.

2014. szeptember 30. 0:04  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal