Fotóm
Név:
Lakhely: Budapest, Hungary

2009. július 15., szerda

Első játékom

Rita játékot hirdetett, amiben nem csak egy gyönyörű dobozt lehet nyerni, hanem egyben egy csodálatos mintát is el kell készíteni, így mindenképp marad valami emlék. :)

Én ennek a mintának egy részével szeretnék indulni:

Amikor kiskoromba megtanultam xszemezni egy népi motívumokkal teli keresztszemes könyv volt csak elérhető a számomra. Amit egy idő után meg is untam. Most, hogy láttam ezt a felhívást sokat gondolkoztam, hogy akarok-e beszállni, de végül igen, és nem bántam meg. :) Sőt, nagyon örülök, hogy végül megcsináltam ezt a kis virágot. Ezzel a színátmenetes fonallal nagyon tetszik ez a minta. Ollóőr lesz belőle. Csak tartok egy kicsit az összevarrástól. Mostanában olyan béna vagyok az ilyenekben.

Köszönöm a lehetőséget!

Címkék: ,

5 megjegyzés:

Blogger eli írta...

Nagyon szep mintat valasztotal:-)

2009. július 15. 20:54  
Blogger Szentpyr írta...

Köszönöm, hogy játszolvelem!:) Felírtalak!

2009. július 15. 21:04  
Blogger mariah írta...

Aranyos mintát választottál !!!

2009. július 16. 18:27  
Blogger Teca írta...

Nagyon bájos, gratulálok! :)

2009. július 17. 17:35  
Blogger goblen írta...

Köszönöm a dicséreteket. :)
Azóta megvarrtam, majd mutatom. :)

2009. július 21. 12:53  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal