2012. december 29., szombat

Karácsonyra készültek

, de azóta sem töltöttem még le a fényképezőgépről.
De most itt az ideje!
Tavaly karácsonyra terveztük, végül idén kész is lett. Azt beszéltük meg, hogy mindenki másnak öltögeti össze a tasakot. Nekem kettő jutott.

Hóemberes ékszerkészlet a keresztlányomnak készült. Első képen a minta látható, a másodikon a szín. Úgy látszik a kettő egyszerre nem ment. :)


Végül 19-én nekikezdtem az új LHN-es mintának, mert pont volt itthon megfelelő fonal. 3 este alatt kész is lett a minta, még két este és kész a dísz. Nagynénémnek adtam ajándékba.

3 megjegyzés:

  1. Szia Andi, nagyon szépek lettek mind!

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy feltetted őket, mert olyan jók lettek így pufin, és csak kicsit tudtam csodálni az induri, pinduri öltéseidet.

    VálaszTörlés
  3. Que la lluvia de la paz, la esperanza, la felicidad y el amor te pille con el paraguas roto y salpique a todos los que estan en tu alrededor.

    FELIZ 2013!!

    Rosana.

    VálaszTörlés