Fotóm
Név:
Lakhely: Budapest, Hungary

2012. október 1., hétfő

Nyaralás 2.

Kissé megkésve, szeptemberben, de nyaraltam! :)

Törökországban, körutazáson. Busszal. 12 nap sok-sok buszozással. kb 5.500 km volt a megtett út.

Pár kép:
Voltam Istambulban, a Kék Mecsetben,
Hagia Szophiába:
Topkapi Palotában:
Háremben:
A Nagy Bazárban:
Ankarában:
Kappadókiában:
Ott sziklába vájt templomokban:
 Lakóházakban:
Föld alatti városban:
Karaván szerájban:
A Dervisek központjában:
Színházban:
Úszkáltam a tengerben:
Voltam Pamukáléban:
És Ephesosban:
Ott könyvtárban:
Másik színházban egy magasra épült városban:
 Gyógyító központban:
 Trójában:
 És szép szállodákban:

Láttam szép virágokat:
 
 
 
 
 
 
 

5 megjegyzés:

Blogger Zora írta...

Én nagyon irigykedem, gyönyörű helyeket látogattál meg, akkor megújult erővel vetheted bele magad immár a szürke hétköznapokba! :))

2012. október 1. 22:17  
Blogger Mariska írta...

Hűha! de sok szép helyen jártál! Egy dervissel mégis lefotóztak!

2012. október 1. 23:33  
Blogger Emese írta...

Üdv újra itthon! Nagyon csodás helyeken jártál és sokmindent láttál na meg sok szép hímzés is elkészült, alig várom, hogy hétvégén még többet mesélj és mutass! :)

2012. október 2. 21:55  
Blogger JanseT írta...

Türkiye :) ı from Turkey..welcome :))

2012. november 19. 13:05  
Blogger JanseT írta...

Türkiye :) ı from Turkey..welcome :))

2012. november 19. 13:10  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal