2011. december 8., csütörtök

Elmaradások

Először is amivel elmaradtam: mindenkinek köszönöm a harangos ötleteket. :) Még nem sikerül egyet sem kipróbálnom, de ami késik, remélem nem műlik.

Végre sikerült befejeznem az Erzsébet napra el nem készült legújabb tűtartót:

És van 3 új sálam is. Viszont majd két egész napos hímzés után úgy fájt a gyűrűs ujjam a horgolástól, hogy kellett pár nap pihenőt tartanom. (Eleinte én sem értettem, hogy lehet, de én azon tartom fixen a tűt.) Lehet, hogy meg kellene azzal a furcsa módszerrel tanulni hímezni, amivel az angol videókon találkoztam először. pl ez


1 megjegyzés:

  1. Ez a tűtartó is nagyon szuper lett !!! Nagyon jól kitaláltad őket, csak most már egy fényképre kellene tenni mindet :-)
    A saláta sálat is ilyen gyorsan meghorgoltad-kötötted? WOWWW!!!! Nem tétlenkedsz egy percet sem :-)))))

    VálaszTörlés