2011. november 25., péntek

Mire jó a kötelező tovább képzés?

Hivatalosan arra, hogy a már megszerzett könyvelési tudást fel kelljen frissíteni és az új jogszabályi változásokat nyomon tudjuk követni. Mivel ez évi 2 nap kötelező oktatást jelent, többnyire olyan témában, ami nem érdekli az embert, ezért a résztvevők többsége minden félével elfoglalja magát az előadás közben. (Tudom, nem szép dolog, de vannak olyan kérdések, amit soha nem fogok csinálni, ha meg valaha mégis, addigra 3x megváltoztatják a törvényt.) Gondoltam egyet és idén nem olvastam, hanem horgoltam. Ez lett a 2. nap eredménye (már csak fonal kell hozzá, hogy befejezzem):

Ezt még szombaton Áginál kezdtem el, ott is fonal hiány miatt kellett félbe hagynom, az első nap befejeztem, elkezdtem egy újat, de azt este lebontottam, mert sikerült szürke fonalat vennem.:)

Ezek karácsonyra készülnek az unokahúgaimnak. Meg még kesztyűt is kéne kreálnom hozzájuk.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznos továbbképzés volt!
    Jók lettek és én tudom milyen puhák és melegek!

    VálaszTörlés
  2. Éljenek a továbbképzettek ötletei :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hasznos továbbképzés, jól írta Mariska :)
    És ez a piros meg kék amit Áginál forgoltál?? Formára ismerős, na de a szín :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, hasznosak. :)
    Ez ugyanaz. De én már meg sem lepődök, hogy a színek elmásznak. Elég fura ebből a szempontból a fonal.

    VálaszTörlés