2009. szeptember 1., kedd

Wisteria Garden SAL

Pár hónapja találtam Krissy blogjára. Azóta csodálom a műveit, tervezéseit. Most indít egy SAL-t, amihez nekem feltétlenül csatlakoznom kellett! :)
Ezt kell majd másfél hónap alatt befejezni:
Háááááááát mit mondjak, a csatlakozás nem ment valahogy könnyen. Vagy a német nyelvi problémák miatt vagy a Yahoo group bonyolultsága miatt jó sokáig tartott mire végre teljesen csatlakozni tudtam. De sikerült! :DDDD

És most derül ki számomra, hogy ebben hardanger is van. És én még soha nem csináltam olyat!!!
Szóval meg kell tanulnom, mert 10. 15. után van 2 hetem rá, hogy a keretet megcsináljam... :)

Bármilyen jótanácsot szívesen veszek ezzel kapcsolatban. ;)

1 megjegyzés:

  1. Én az ilyen SAL megmozdulásokat sem ismerem, írnál erről pár szót? köszike

    VálaszTörlés